Erikas Vardag

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Erika - 2 oktober 2011 14:32

Vaknade kl 7 på lördagmorgon, då var det dax att kliva upp tyckte Alex och Lily. Vi såg på barntv i soffan, åt en god frukost för att sedan gå ut och lira lite mer Fotboll.

       

Vid lunchtid packade vi in oss i bilen och åkte till Birsta för att käka lunch på Mcd. Ett besök på Lekplaneten vart det också där de fick köpa en varsin Studsboll ;P Sedan "lämnade jag tillbaka" dem till Davve och Marina.


På eftermiddagen hämtade jag upp Ante, vi åkte till Stöde och hälsade på hans pappa över flera koppar kaffe. Mycket trevligt var det och jag hoppas att vi snart gör om det igen :) Givetvis stannade vi till med bilen också och knäppte lite kort :P

               

Innan i åkte tillbaka till stan så svängde vi in till Mamma och Kent, de var i stugan.

En härlig helg har jag haft, lugn och skön vilken jag verkligen behövde! Det har varit ett högt tempo med mycket stress i ett bra tag nu nämligen.


Trevlig Söndag alla!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards