Erikas Vardag

Alla inlägg under mars 2011

Av Erika - 24 mars 2011 07:32

Thanks Sugarpies för era kommentarer om outfiten..fick bara 3 st dock. Men de hjälpte, så nu vet jag att jag måste ge mig ut på jakt efter nåt fräscht linne :) Tack igen sötisar för hjälpen!


Jaaa på lördag ska vi ju fira min Soulmate Sofie, hon fyller nämligen 25 år snart.   

 

Hon bor i Sthlm numer så vi ses väldigt sällan, just därför är det alltid extra speciellt när vi väl ses. Jag är så otroligt taggad inför lördan, det ska bli så roligt :)  Sofie, du vet väl om att det ska härjas på lördag?   


Ulfie ska möta upp oss under kvällen också och då kommer det bli tok bara :) Finns nog ingen som är så härjig som bästa Ulfie så jag och Emma kommer skratta ikapp har jag en känsla av :)


Dax för jobb, hörs!

Av Erika - 23 mars 2011 16:55

På lördag är det tjejmiddag+utgång och jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig, detta ständiga problem!! Skramlade fram en outfit nu när jag kom hem, vad tycker ni om den? Hiss eller Diss? behöver er hjälp så snälla kommentera och var ärlig! :)


(Sorry för dålig kvalité på bilderna)

   


Av Erika - 23 mars 2011 09:20

Idag fångar jag dagen genom att löpträna och lyfta skrot på lunchen, befriande.   Därefter ska jag njuta av en kaffe i solen och andas in våren innan det är dags för arbete igen.

Efter jobbet ska jag ta en sväng på stan, handla mig något fint tills på lördag för det är jag värd.


/Erkis

   

Av Erika - 22 mars 2011 16:33

Börja om från början, uppskatta det jag har och acceptera det jag inte kan få, börja leva igen, omvärdera, förstå, inse, vakna upp, komma tillbaka till verkligheten.


Ja ungefär så...


Sluta upp med att bädda in det främmande i guld, det rätta är att linda in det i taggtråd för så ont gör det. Det vart en käftsmäll som tog hårt men nu är det dags att kliva upp igen. Torka tårarna, badda såret, fäst blicken framåt och börja gå, vänd aldrig om och titta bakåt.


Jag ska fånga dagen, varje dag så in åt helvete mycket. 

 

Av Erika - 20 mars 2011 16:08

Emmsan gav mig 2 fina ting i helgen, en uppmuntringspresent kallade hon det :)

Tack söta Em, presenten muntrade upp mig så du lyckades :)


   

Av Erika - 20 mars 2011 09:16

Hello Sunshines.

Solen skiner, Emma sover och jag ska snart bege mig ut på en långpromenad!

När Emma åkt hem ieftermiddag ska jag inta gymmet för att göra någon nytta, heja Erkis :)


Vi var i Härnsösand igår som sagt, vi åkte typ dit och vände. Heeelt värdelös liten stad, fick panik när vi gick där. Hövva! Så vi åkte hem till Sundsvall igen och tog en fika på Birsta :)


De få bilder vi tog i Härnta

 

 

   


Vi hann även med att tvätta bilden och hälsa på Emmas syster Linda för en kopp java. På kvällen käkade vi Tacos, såg en dålig skräckfilm och kollade på gamla kort.


Tack bästa Emma för i helgen <3



Av Erika - 19 mars 2011 08:15

Supermysigt att äntligen ha bästa Emmsan här över helgen! Igår spelade vi lite buzz och gick på bio. Vi såg Hur många lingon finns det i världen och den var bra, en mysig film.


Emmsan och jag redo för bio

   

 


Om någon timme styr vi kosan mot Härnösand för lite shopping och en kaffe i det härliga vårvädret. I eftermiddag ska vi nog se fotboll när Stödes Herrlag spelar, man måste ju hejja fram laget från bygden till seger :)

Ikväll blir det middag och skräckfilm..ett måste när jag och Emma hänger med varann :P

Av Erika - 19 mars 2011 08:08

Har ett tips på en bra present som verkligen betyder något.


I doppresent till Ida beställde jag en namntavla. Du får ange namn och sedan skriva ner vilka ord du vill ha med på tavlan, bestämma färger och figurer själv. Sedan gör tjejen som har hemsidan layouten på tavlan och skickar hem den till dig efter ca 5 dagar.


Såhär vart tavlan till Ida(dålig bild dock):

Sidan jag beställde tavlan från hittar du Här 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards