Erikas Vardag

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Erika - 24 mars 2011 18:46

Hello Sunshines.

Är lagomt jävla mör i kroppen nu, körde ett crossfit-pass på lunchen med brorsan och Fredde och det kändes vill jag lova! Men kul som attans så imorgon kör vi igen :)


- Efter jobbet vart det en fika på stan med Ante och som vanligt vart det en hel del skratt :) Tack Ante för att du ger mig enormt mycket positiv energi! -


- I morgon är det After Work med jobbet. Italiensk Afton, flott ska det va! :) Jag blir nykter eftersom jag ska upp tidigt på lördag och pumpa hagel(övningsskjuta) och så vill jag ju vara pigg till lördag kvällen förstås för då jäklar blir det åka av!! :) -


 


Glöm inte bort att jag är inte mer än människa. Jag kan inte gå oberörd ifrån det men jag kommer att släppa det med tiden. Låt mig få känna det jag känner utan att ta illa upp.


Av Erika - 24 mars 2011 07:32

Thanks Sugarpies för era kommentarer om outfiten..fick bara 3 st dock. Men de hjälpte, så nu vet jag att jag måste ge mig ut på jakt efter nåt fräscht linne :) Tack igen sötisar för hjälpen!


Jaaa på lördag ska vi ju fira min Soulmate Sofie, hon fyller nämligen 25 år snart.   

 

Hon bor i Sthlm numer så vi ses väldigt sällan, just därför är det alltid extra speciellt när vi väl ses. Jag är så otroligt taggad inför lördan, det ska bli så roligt :)  Sofie, du vet väl om att det ska härjas på lördag?   


Ulfie ska möta upp oss under kvällen också och då kommer det bli tok bara :) Finns nog ingen som är så härjig som bästa Ulfie så jag och Emma kommer skratta ikapp har jag en känsla av :)


Dax för jobb, hörs!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards