Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 29 september 2010

En god middag och familjemys

Av Erika - 29 september 2010 20:04

Hej kära läsare.

Idag hade jag turen att bli hembjuden till Andreas, Karin och barnen på middag. Supergod mat var det verkligen! Jag ska be om att få receptet så kan jag lägga ut det här åt er sedan :) fick mig en hel del skratt tillsammans med Kakan, vi härjade på med den talande katten som jag har på min Iphone, haha gud så roligt vi hade :) Julia uppskattade dock inte att vi drev med lilla missen, hihi :P


Julia gav mig även en dikt som hon kallade det, jag ska ta med den på jobbet och hänga upp den så jag kan kika på den dom dagar jag har en dålig arbetsdag så att jag blir glad igen :D


 

" Jag heter Julia , min mamma heter Karin och min faster heter Erika Bajskorv. Jag älskar min familj och min faster"


Jag fick gosa massor med lillhjärtat Ida också, hon var så glad och flinade mest hela tiden och innan jag åkte hem så somnade hon i min famn vaggandes, söta lilla gryn!!! Tusen tack för ikväll hörrni <3


På fredag blir det mer familjemys och denna gång då med David, Marina och Barnen, weeeeee :D

Vad skulle jag göra utan min älskade familj??   

 
 
Kakis

Kakis

30 september 2010 09:55

Ja, och vad skulle vi göra utan DIG!

Hahaha, katten e kul. Jag gillar mest att boxa missen i magen, haha;-)

Pok

http://kakansdiary.blogspot.com

Erika

30 september 2010 10:19

Haha ja det har vi märkt att du gillar att dänga missen :D pok Ika

 
andutt

andutt

30 september 2010 10:31

Precis, vad skulle vi göra utan dig!?

Pok A

http://www.andutt.se

Erika

30 september 2010 18:20

Gulle er!!

 
Jessica

Jessica

30 september 2010 21:51

Tack för fina komplimanger men jag tror att det ser bättre ut kanske än vad det är haha. Det är iaf skitkul å sy tycker jag. :-)
Julia är ju bara för härlig, du har tur som har familjen din så nära!!

Nr ska vi ha vinkväll nurå?? Kan du inte höra dig för lite på jobbe vad tjejjerna tycker så styr vi upp nåt!

Kram!

http://www.iamjessi.blogg.se

Erika

1 oktober 2010 22:22

Ja jag tycker att du är superduktig iaf :D jaa det är så härligt med familjen, vad vore man utan dom?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards