Erikas Vardag

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Erika - 14 september 2010 21:29

Så, nu är jag tillbaka igen :) efter en väldigt kort bloggpaus är ju nu på G igen!

Renoveringen är ff i full gång här hemma. Vi har ju bytt fönster i helgen(bilder på det kommer sedan) samt rivit en vägg inför den stora köksrenoveringen samt så har vi gett oss på trappen upp till övervåningen.


Lite bilder på trappen:

 


 


Trappen kommer att bli vit när det väl blir klart! Givetvis lägger jag ut bilder när trappen är klar, det är dock ett tag kvar till dess :)


Ja, väggen som vi har rivit då. Det är en vägg som var mellan vardagsrummet och ett litet rum innanför köket.

 

 

Snickarna kommer i oktober och börjar med köket, å vad vi längtar!!! Det är 2 väggar till som kommer att rivas så det blir en väldigt öppen planlösning. Mer bilder kommer såklart när snickarna drar igång med köket! :)


Vi hörs hörrni, kraam!


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards