Erikas Vardag

Alla inlägg under november 2008

Av Erika - 10 november 2008 20:12

Har varit ner på Helex och pumpat axlar med min fis Evan, weee så roligt att träna med henne :)  träningen gick bra och jag känner mig sjukt mör i axlarna.

 

Annars så händer det inte så mycket, måndagar är alltid lika hemska för då vet jag att det är en hel vecka kvar innan jag får träffa min skatt igen och kramas med honom :( Men inte ska jag deppa för det, för det finns dom som har det värre.

 

Hej så länge. 

Av Erika - 9 november 2008 18:36

Ja, vad har vi gjort idag då?

Varit ute på Birsta en sväng, firat min far på Farsdag, målat halltaket, rivit mer tapet i hallen, städat, lagat mat.bla bla bla.  


Chrille kollar på bajshockey...är man uppvuxen i en ishall så uppskattar man inte hockey på äldre dar. Så här sitter jag nu och småmuttrar för att inte jag får se på tv!!


Av Erika - 7 november 2008 18:56

Nu har jag och Chrille avnjutit en god middag så nu är man proppmätt. Ska ladda lite inför Idol nu och och jag hoppas verkligen att Lars åker ut ikväll!!!


Bjuder på Erkis fredagsdagens :)






Av Erika - 7 november 2008 12:21

Idag är det Fredag vilket betyder finbesök från Övik, min söta Chrille kommer :)


Bloggar mer ikväll. Hejpa.

Av Erika - 5 november 2008 19:45

Idag har jag kommit fram till att:


  •  Muskelstep är bland det roligaste som finns, tummen upp till Pia som leder passet
  • Jag inte ska laga mat när jag är superhungrig och lagomt stressad(jag råkade krydda köttfärsen med Kanel istället för Grillkrydda)
  • Äldre män på gymmet som kastar ner skivstången fullmatad med vikter på golvet så att alla väggar håller på att rasa bör straffskjutas
  • Snusa är både okvinnligt och ohälsosamt(som om jag inte visste det sedan innan) men framför allt att det gör sig inte bra på bild att ha en snus under läppen




// Snusläppen

Av Erika - 3 november 2008 18:26

Är trött som ett djur, åkte hem ifrån Övik tidigt i morse istället för igår kväll...så jag är allt annat än pigg. Men det var värt det, för några extra timmar med Chrille tackar jag inte nej till i första taget. 


Blev en lugn kväll i Fredags iaf. 

Sen så blev det lite party i Lördags, Peter och Sandra kikade förbi.


 

Så vi drog ner på Harrys först



 

Och där sprang vi på dom här:

 


Och sen traskade vi iväg till Olearys

 

..ska även upplysa er om att Olearys i Övik har jordens sämsta kösystem!! Fy fan vad less vi var, jag kommer aldrig att ställa mig i en kö dit igen.


Nu ska jag peta i mig lite mat, sedan blir det chill i soffan.

Hej på er! 






Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards