Erikas Vardag

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Erika - 28 november 2008 21:55

Jag överraskades på jobbet i morse av att Sara drog en liten födelsedagssång för mig och gav mig en present, gissa om jag blev överraskad. Tusen tack söta Sara, du anar inte hur glad jag blev :)

Fick ett underbart doftljus med en härlig text på och även en söt tablettask :)


Har fått ett presentkort på H&M av Pappsen, precis vad jag önskade mig av honom :) Mammsen och Kent fick jag pengar av vilket alltid uppskattas :)


När jag kom hem från jobbet hade älsklingen köpt:


och vad fick jag av honom i present...jo:



En sprojlans ny mobil, som dessutom har rosa detaljer!!!!!! Herregud vad han skämmer bort mig lilla skrutten. Min gamla mobil sjunger på sista värsen så gissa om jag blev otroligt glad?? :) Men det är också aldeles för mycket!! En mobil är ju inte gratis direkt, så som sagt..han skämmer bort mig ;)


Imorgon kommer mammsen och Kent hit så jag får bjuda på tårta och på Söndag kommer Bror Davve + fam och Jannica..då blir det mer tårta och kaffe, så trevligt så :D


Tusen tack till alla för Grattis sms och telefonsamtal :)

kram kram!!

Av Erika - 28 november 2008 10:07

För det är Erikas födelsedag, hurra hurra hurra :)

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards