Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 9 november 2008

bajshockey

Av Erika - 9 november 2008 18:36

Ja, vad har vi gjort idag då?

Varit ute på Birsta en sväng, firat min far på Farsdag, målat halltaket, rivit mer tapet i hallen, städat, lagat mat.bla bla bla.  


Chrille kollar på bajshockey...är man uppvuxen i en ishall så uppskattar man inte hockey på äldre dar. Så här sitter jag nu och småmuttrar för att inte jag får se på tv!!


 
 
Ingen bild

fiiee

9 november 2008 19:05

men ingen fara så :P gud suttit och kollat på klippen vi tog när du var här senast! saknar dig toooooooook mycket. Puss

 
Emma

Emma

9 november 2008 19:38

Hej vännen! Jorå, den har flyte på.. ja ha inte gjort så mycket förutom att jobba! Sj då? Bara myst på? :)

http://emmish.fjongstock.com

 
Lillemor

Lillemor

9 november 2008 20:22

Hej och tack så mycket vännen!:)Jadu ligger på -22 eller 23 kg nu, ska kolla imorgon bitte;) Men har bara två veckor kvar med soppor nu så jag hoppas väl på att iaf gå ner 3 kg till så jag har gått ner 26, då har jag bara mellan 3-6 kg kvar sedan:) Sedan börjar den hårda verkligeheten att hålla vikten, träna och äta rätt, men jag är så taggad så jag ska klara det!:D Hur är allt med dig? Kär och galen har jag ju läst men annars då?;) Kramar!!

http://littlemother.blogg.se

 
Erika

Erika

9 november 2008 20:31

Fiiee: Hahahhaaa ååå gud vad roligt vi hade när vi spelade in dom där klippen, jag måste kolla på dom jag med :) Saknar dig nå jävulst också gummsi!!!Kraaam

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

9 november 2008 21:59

Matchen var ju bra!

http://http;//www.EmmaAsp.blogg.se

 
Lillan

Lillan

10 november 2008 12:59

Hehe tack:) Nja det där med att lägga upp "för och efter bild" vet jag inte, kanske..men vill inte komma ihåg hur jag såg ut då;P Vill inte att alla andra ska komma ihåg det heller;P Härligt att höra att det är bra med dig iaf! Vi kanske ses något till jul ifall jag får ledig villsäga!:) Kramar

http://littlemother.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards