Erikas Vardag

Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Erika - 23 juli 2007 15:12

När jag vaknade imorse mådde jag inte alls bra, men jag släpade mig upp i alla fall och tog en dusch. Sedan när jag skulle göra mig iordning kände jag att det inte gick..mådde så jäkla illa och hade ont i halsen. Så jag ringde Malin som fick sjukanmäla mig när hon kom till jobbet.

Jag gick och la mig igen och då kom Elina, hon sov inte hos mig inatt. Hon la sig hon också sen vaknade jag 12:15 av att Elina var borta.

Klev upp, gick in till vardagsrummet och där låg 3st filmer och en Onico orginal som Elina lagt fram till mig för att jag är sjuk. Ååå vad söt hon e min söta Elina. 


Mår lite bättre nu men är lixom seg och konstig i kroppen :S  Ska nog se en film snart och vänta på att Elina kommer hem. 


Var bara tvungen att lägga upp en bild där Emma är med, bilden är från förra sommaren! Emma är en underbar människa som jag är så himlans rädd om! Jag är glad att vi återfått kontakten igen och jag hoppas vi kommer börja umgås mer och mer...precis som förr. Love her!


Bild1: Elina på gatufestlördan(hon var allt annat än nykter:)) 

Bild2: Elin, Emma och Jag Aug2006

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards