Erikas Vardag

Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Erika - 12 juli 2007 15:42

Några få bilder ifrån Gatufesten, mer bilder kommer inom kort!

Om 10 minuter får jag gå hem, dagen har gått fort. Härligt.



Av Erika - 12 juli 2007 09:23

Ligger säkert och susssar hemma i min säng nu. Hon kunde inte somna inatt, stackarn.

Jag klagar inte att hon är "inneboende" hos mig, snarare tvärtom. Nu de senaste veckorna har vi tagit igen förlorad tid och hittat tillbaka till varandra igen. Hon är underbar, min Elina.


Snart kaffedax, det är lugnt på jobbet..än så länge.


Ikväll ska jag och min Mami på teater..Armsjömordet, det är min Moster som skrivit den. Den kommer vara lysande, precis som allt annat min moster skrivit och regisserat.





Av Erika - 12 juli 2007 08:19

Jag har nu skapat en ny blogg, alltså denna blogg!


www.erkan.blogg.se la jag ner för längesen eftersom jag skapade en hemsida www.erikautterberg.se Min hemsida var det tänkt att jag skulle använda flitigt vilket jag gjort enda tills han som förvaltar servern har pajjat hela skiten så servern ligger nere och karljesus är okontaktbar. Brorsan har skickat 100000000 mail och ringt han ett x antal ggr men får inte tag i han!!. Jag och min kära bror är måttligt irriterad. Hemsidan har varit nere i snart en vecka!!!


Ja iaf, det har kliats i mina fingrar denna vecka för jag har inte kunnat blogga. Så därför har jag startat denna. Men om hemsidan kommer upp igen återgår jag nog till den.


Tja så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards