Erikas Vardag

Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Erika - 14 juli 2007 22:55

Haha satt och gick igenom gamla bilder på datorn nyss, hittade en bild på när en frisör på Sax & Kam hade färgat mitt hår Morotsfärgat för ca 2 år sedan, jag måste bara blogga upp en bild på det så ni får se, det var det fulaste jag haft någonsin. Jag kunde leva med det i 1 ½ halv dag, sedan färgade jag håret mörkbrunt.haha bilden finns nedan.


Nu har jag kollat klart på Pirates 3, den var helt okej men inte världsbäst.

Just ikväll är det en sån kväll då jag saknar att ha någon vid min sida. Det är inte alltid toppen att vara singel, nej ååå nej. Visst är det skönt att ha 100% frihet men det är vid såna här stunder, "hemmalördagkvällar" som får en att längta efter att ha ett förhållande igen.


Meeen jag ska inte klaga, jag har det rätt så bra ändå och min tid som singel nu kommer jag att uppskatta senare i livet!


Har ingen lust att gå och lägga mig, kommer bara att vrida och vända på mig och svettas om vartannat. Det är sjuikt varmt i min läga!! Så jag blir nog uppe ett tag till trots att det bara är bajs på tv:n. Får väl fördriva tiden med att surfa runt på lite inredningssidor så jag får lite inspiration tills käksrenoveringen sätter igång...när nu det blir :/


Nu börjar det regna, jag älskar doften av regn och jag kan sitta och lyssna i timtal på hur det smattrar på taken, det gör mig rofylld på något knasigt vis.

Tjarå!

Av Erika - 14 juli 2007 17:16

Har legat på Slädaviken med Ante, Kakan, Jullis, Åsa, Wilma och Annelie hela dagen och det har varit grymt skönt. Var lite blåsigt då och då men det stod jag ut med. Jag och brorsan badade 2ggr också, det var riktigt skönt i vattnet.

Jag har fått lite färg, men brunare ska jag bli! :)


Vart erbjuden en utgång med några poolare, men jag har ingen ork till att gå ut och härja. Så jag har köpt lite godis och lånat Pirates of the Caribbean 3 som jag ska se ikväll. Skönt att ta det lugnt en hel helg, var ett tag sen!


Håller på att laga middag nu, fisk och potatissoppa..lite nyttigare och lättare i värmen :) Men det är ju sååå tråkigt att laga mat till sig själv bara :S


Ska väl fortsätta med middagen.

Tjarå! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards