Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 11 november 2007

Fantastiskt roligt

Av Erika - 11 november 2007 16:03

Woooow vad roligt jag hade igår! Bestämde mig sent i gårkväll för en utgång. En utgång blev det och jag hade fantastiskt roligt! Jag träffade massa mysfolk också som jag inte sett på länge, Nett, Kenshin, Uffe, Tott, Pat, Jocke :)

Någon 40årig Spanjor betalade inträdet och garderoben åt mig också bara sådär. Och bara för det så förväntade han sig säkert att han skulle få komma till eller nåt för han följde efter mig större delen utav kvällen. Men sorry, Erika går inte att köpas!

Ja men summan av kardemumman är att kvällen blev lyckad iaf, den brukar oftast bli det när man inte planerat så mycket :) 


Jag sprang på Niska på stan igår också, jag blev så jäkla glad när jag såg att det var han! ibland så saknar jag han så himla mycket, han är en sån människa som får mig att bli glad bara med sin närvaro. Jag önskar att han bodde kvar här!


Mulade i mig en pizza förut, jag får faktiskt unna mig det idag när jag är bakis..fast ärligt så är jag oförskämt pigg idag...det brukar jag inte vara dagen efter.


 
 
Erika

Erika

11 november 2007 20:16

Men gud,det låter ju verkligen toppen. En jättekul kväll och sen inte ens bakis! Kan det blir bättre?! =)

http://www.erikabergman.blogspot.com

 
Maria

Maria

12 november 2007 15:58

Ja det är bra låt dig inte köpas...inte så där billigt i alla fall. Inte dumt med pizza när man är bakis.
Ha en bra vecka nu!
Kram

http://www.lofgrens.blogg.se

 
Niska

Niska

14 november 2007 22:01

Åhh va glad jag blir att du blir glad!
Synd att tiden går fort och helgerna är korta...

Kram

http://*Hemlis*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards