Erikas Vardag

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Erika - 20 augusti 2011 19:04

Hej mina fina läsare.

Trist väder här Sundsvall, intesant? men trots vädret så har vi haft en jättehärlig dag. Vi har nämligen haft besök från Övik och de Norrländska skogarna av Chrilles mamma, pappa, farmor, farfar och mormor hela dagen och eftermiddagen. Chrilles syster och hennes sambo(som numer bor i Sundsvall också) kom också hit.

 

Vi har fikat och ätit middag tillsammans, så trevligt att träffa dem igen. De tyckte att vi hade det så fint här i huset och vi tyckte såklart att det var jätteroligt att de kunde komma hit och se hur vi har det :)

 

Snart blir det filmtajm här hemma, passar bra i detta väder + att jag känner mig jättehängig så därför ska det bli skönt med lite soffhäng.


Önskar er alla en trevlig lördag. Kram från mig och vår lantidyll ;) (kompisen min nedan som jag får se nästan varje morgon)

 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards