Erikas Vardag

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Erika - 4 augusti 2011 09:52

Hej söta ni!

I början av semestern bytte vi ut de sista fönstren i huset och satte in en Balkongdörr. Nu har vi listat klart runt fönstren, monterat blombrädor, hängt upp gardin och pyntat med blommor. Så fint vart det :) 


Slänger in en förebild igen för er som inte sett den.

 

Efter:

Gardinkappan jag beställde till fönstret och balkongdörren var dock för kort så jag måste beställa en till. Så just nu hänger den bara över fönstret, inte balkongdörren också.

Kvar att göra vid fönstren i Vardagrummet nu är att göra egna Elementskydd för att täcka de fula elementen. Bilder på det kommer när jag gjort klart dem.


Nya Kuddöverdrag fick det ockå bli. Så ut med det Turkosa och in med Lila :) 

 

De färger jag har nu i Vardagsum och Kök om vi ser till väggar, möbler, tavlor, kuddar, lyktor och dukar är Svart, Vitt, Grått, Ljusrosa och Lila. Mycket färger? Ja kanske men de går ihop otroligt bra. Fler bilder på kök och Vrum kommer inom kort!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards