Erikas Vardag

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Erika - 28 november 2011 20:02

Hej fina läsare!

Idag fyller fröken Utterberg hela 25 år :) Det har firats x2. I lördags var ett gäng härliga personer här och förgyllde min kväll med otroligt mycket skratt och bus. Ikväll har min kära familj varit här och och ätit smörgåstårta och uppvaktat. Tusen tack allihopa för superfina presenter och för att ni har förgyllt min födelsedag :) Söta sambon är i Norge och arbetar som vanligt men idag fick jag blom och chokladbud till jobbet från honom   


Innan jag bjuder på bilder från lördagens festligheter så ska ni såklart få veta vad jag har fått för presenter :)

-en älgstudsare-jaktknivar-armbandsur-tempurkudde-efterrättsskålar-pepparkaksformar-ögonskuggshållare-mysiga innetofflor-halsduk-ljuslyktor-massor av vin-blommor och choklad-juldukar-glassmaskin-snoppglasögon, som ni kommer att få se på bilderna nedan :P


                                                     

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards