Erikas Vardag

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Erika - 22 november 2011 19:54

Idag efter jobbet hämtade jag mina syskonbarn Alex och Lily från skola och dagis. Brorsan och svägerskan arbetade om varandra så det körde ihop sig med hämtningen så då ryckte självklart faster in :)


När jag hämtade Lily så hade hon gjort en teckning och ett paket till mig på dagis, sötnos!

 


När vi kom hem så åt vi tillsammans, lekte lekar och spelade spel innan mamma Marina kom hem.

 

Vi hade som vanligt superkul tillsammans och mycket skratt vart det.
 

Tack för idag mina småtroll    

     


När jag lämnat Marina och småtrollen så åkte jag till Ego Alnö och tränade. Brorsan hade skickat med mig ett träningsupplägg som jag skulle köra men det sket sig direkt. Fullt med folk i hela gymmet och löpbanden var upptagen i stort sätt hela tiden. Gud så trött jag blev, men jag lyckades köra slut totalt på mig själv ändå även fast det inte blev som det var tänkt.


Nu är det dax för en kopp java och krypa upp i soffan. Kram på er!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards