Erikas Vardag

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Erika - 30 juni 2010 09:33

Hej småfisar :)

Gud vad tiden rinner iväg.

Svärisarna åkte iaf hem i söndags efter en hjälpand händer med förra veckans renovering av vår övervåning. Kan nog aldrig tacka dem nog att de hjälpte oss!!! Kvar att göra på övervåningen nu är tapetsering, golvläggning, listning och koppla på toalettstol och handfat.

Men nu har vi en sån tur vettni att min mamma kom ut igår och påbörjade tapetseringen, hon skall vara i huset tills i morgon och tapetsera klart! Underbara mamma! Så när Chrille kommer hem är det bara golv, lister och påkoppling av toastol och handfat :) Så bilder på resultatet får ni om någon vecka!


Förra veckan så hann jag med en lunchdejt med min fina fina vän Emma också. Det är alltid lika roligt att träffa henne, det är så synd att det blir alldeles för sällan bara då hon bor i Norge och jag här. Märker varenda gång när jag träffar henne att jag har saknat henne så otroligt mycket och jag blir nästan lite sorgsen varenda gång då tiden vi hinner ses på känns alldeles för kort :(


Fislisan Emma :)

  

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards