Erikas Vardag

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Erika - 7 juni 2010 20:09

Hej Sötisar!!

Igår söndag vart det en lugn och härlig dag för mig. Jag spenderade större delen av för och eftermiddagen hemma i Stöde med min älskade Mamma Inger!

  

Vi satt mest ute på verandan och fikade, njöt av sommarvädret  & surrade en massa såklart.


(Klicka för större bilder)

  

Jag och mamma igår, visst är vi snygga? ;)


På onsdagkväll beger jag och Mamma oss ner till Helsingborg för att spendera tors-sön hos min moster Kerstin m fam. Ååå vad jag längtar. Ska bli så skönt med en minisemester och jag vet att vi kommer att ha så otroligt roligt! Jag, Mamma och moster Kerstin är ett riktigt järn-gäng vill jag lova!


Har varit på CO ikväll och handlat lite flyttkartonger, en Medicinlåda(som även bror och kakan har) fick också följa med mig hem..nu måste vi har ordning och reda nämligen när vi flyttar till huset, inte ha alvedon, plåster etc utspritt lite här och var :)


Jag köpte också trädgårdshandskar och ett trädgårdskit(Spade, hacka etc) jag fullkomligt älskar att pyssla ute med blommor och diverse, så handskarna och kitet kommer att användas flitigt i sommar :)


Medicinlådan

  


Trädgårdskitet

  



Nu ni, blir det soffhäng innan jag slår igen mina blå!

Tja.


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards