Erikas Vardag

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Erika - 14 juni 2010 17:59

Igår kväll kom vi hem från en 4 dagars vistelse nere i Viken - Helsingborg. Det var superroligt att få träffa Moster + fam igen men nu är det skönt att vara hemma igen. Dels för att jag är vidrigt sjuk och dels för att flyttlasset till vårt hus går till helgen.


KLICKA För större bilder.


Jag och mamma hade det supermysigtr på tåget ner till Helsingborg. Mamma kände även en ur tågpersonalen så vi fick gratis Kaffe, bulla, vin och choklad :)

       



På torsdan när vi kom fram så strosade vi först omkring med moster Kerstin i den lilla byn Viken där de bor. Vi kilade in på ett fik och åt frukost också innan vi begav oss hem till deras hus igen.


              


Vi åkte över en sväng med färja till Danmark(Helsingör)också på torsdan och gick runt i Kronborg Slott i flera timmar. Det var så mäktigt och otroligt intressant :)

        

                                               

Det vart en  tidig kväll på torsdan eftersom jag och mamma knappt hade sovit någonting på natt tåget.


På fredan samlades vi i kyrkan då min kusin Carro gick ut 1:an.

  

Tobbe, Max och Maggan(Som också var på besök hos moster) mamma och Jag i kyrkan.


      


På eftermiddagen strosade vi omkring inne i Helsingborg och chillade, tog det piano mao :)

    

På kvällen vart det gomiddag hemma och kortspel, vi spelade Plump och hade så jäkla roligt. Ja..vi spårade ju ut som vanligt ;)

                     


på lördan hämtade vi upp min kusin Elin(som bor i Lund) och sedan for vi till Gekås-Ullared!! Jag orkade dock inte gå runt där överallt eftersom jag var sjuk :( handlade lite grejer iaf.

      


Igår spenderade vi hela dagen med att åka flyg samt tåg.

  

Summan av kardemumman är iaf att vi har haft en jättebra helg som har varit väldigt innehållsrik.


Nu bara måste jag fortsätta att kurera mig, är heelt slut :( Längtar tills Chrille kommer hem i morgonkväll, då ska han få rå om mig ordentligt.


See you!


  

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards