Erikas Vardag

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Erika - 6 maj 2010 11:31

Har inte varit ut på flera dagar eftersom jag har legat däckad i soffan i feber.

Så ett stort tack till min granne som hade skrivit en lapp till mig i morse att jag har haft Inbrott i bilen!! Hade inte han skrivit lappen så hade jag inte upptäckt det på flera dagar.

  


Så jag var ut för en stund sedan och mycket riktigt!!

  


  


En sönderslagen ruta, ett trasigt lås, GPS:en är borta och ett jävla före i bilen. JÄVLA IDIOTER!!

Blev så jävla förtivlad så jag började stortjuta. Precis ALLT ska jämt hända mig, varför??? jag förstår inte.


Det är tur att jag har världens bästa sambo som tröstar. Typiskt att alltid något crap ska hända när jag är hemma helt själv då han är i Norge och jobbar.


Har polisanmält detta och Chrille har ringt försäkringsbolaget, får se om en bärgare kommer och hämtar pärlan idag.

Ska återgå till soffan nu iaf, febern spelar mig ett spel utan dess like :(







Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards