Erikas Vardag

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Erika - 2 maj 2010 16:57

Hej alla söta!

 

Vi har haft en hektisk men trevligt helg.

I fredags vart det egengjord Pizza och vin här hemma för oss, fredagsmyys!

  

 

(Klicka för större bilder)

I lördags klev vi upp tidigt då vi skulle spendera några timmar i bil. Chrilles farfar Folke fyllde 80 år så det vart kalasande hos dem hela dagen.

      

1. Chrilles Farmor och Mormor. 2. Chrilles syster Marie, Chrilles mamma, och Maries kille Bibbe(mikael) 3, Chrilles mormor och hennes särbo.

 

På eftermiddagen åkte vi hem  till Sundsvall igen och det kändes tuuungt, när vi väl var hemma hade vi åkt 50 mil med bilen. Peter och Sandra kom på besök en sväng när vi kom hem, de fick sig en kopp kaffe hos oss innan de skulle bege sig hem till Övik. Tack sötisar för besöket :)

På kvällen åkte vi ut till Ante och Kakan, vi surrade en stund och kikade lite sporadiskt på nån film.

 

Idag har vi varit ut till Ön på 2-års kalas. Min söta brorsdotter Lily har blivt stortjej :)

  

Födelsedagsbarnet!

 

          

 

En massa buuus vart det med kidsen :)

 

          

 

Lilys fina Converseskor som hon fick i födispresent.

  

 

Alex och Julia var så supersöta, de gick ut en sväng och sedan när de kom in så hade dom med sig det här till mig

  

Dom hade plockat fina blommor till mig, det värmde fasters hjärta <3

 

Snart hörrni, ska jag avslöja nåt himlans roligt, men inte riktigt ännu.. ni får hålla er till tåls ett litet tag till ;)

 

Nu blire soffan, jag är heeelt slut!

 

 

 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards