Erikas Vardag

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Erika - 28 oktober 2010 20:11

Hej Söta ni!

Ber om ursäkt för min frånvaro men jag har varit sjuk i feber och halsont :( Men idag känner jag mig äntligen bättre! Igår kväll kom Lillemor och Andreas hit och bjöd på tacos, gud så gott det var, jag har ju inte ätit riktig mat sen i måndags då jag vart sjuk. Sedan vart det kaffe och massa skratt till Bonde Söker Fru!! Tack söta vänner för besöket igår, det uppskattades   

  

  


Köket och vitvarorna levererades hit i veckan och på måndag kommer äntligen snickarna hit och börjar riva! Gud så skönt det ska bli att få ett nytt och fräscht kök, ni anar inte!


Avslutar inlägget med en liten makeover som jag har pysslat med förra veckan.

Dörrarna till kontoret och toaletten nere.

Före:

  


Efter:

  

Nu fick ni en liten glimt av hallen också, de rosa/gula väggarna!!!! Håller på och målar i hallen med som ni ser till vänster på bilden och sedan skall golv bytas och tak målas där och när det är klart så kommer före och efter bilder förstås :)


Kram kram.



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards