Erikas Vardag

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Erika - 24 oktober 2010 17:48

Hej Söta ni!

Jag har haft en toppenhelg i Stöde. igår firade vi Mammsen som fyllde 52 år i fredags.

Alla vi barn var hemma och firade, det är inte ofta vi är hemma samtidigt så det var myyyyys :)

 

Lily redo för Fika


Julia och Elin myste med mina stora Gossedjur som jag hade när jag var liten. 


Svägerskerna Karin och Marina kikade på alla kort som mamma har på oss i vardagsrummet.


  Kent och Marina jäser i Kökssoffan :)


 

Karin och lilla Ida <3


 

Brorsan Ante och lilla Ida!


Ida och Julia fikar.


 

Mamma och Lilla söta Ida :)


Davve och Alex kom lite senare, dom hade varit i skogen hela dagen och jagat Älg. Davve fick skjuta en kalv och det var ju superkul eftersom Alex var med :)

 

På kvällskvisten kom Mommo och Moffa över på lite Tårta, det var mysigt att träffa dem igen, det är allt för sällan vi ses nämligen.

 

Sedan vart det mys med Mamma i soffan och mycket snack, vi har alltid en massa viktigt, djupt, jobbigt och roligt att prata om mamma och jag! :)


Imorse tog vi en promenad runt Tjärnberget mamma och jag, det var så grymt härligt..superbra väder och en sån där lagom uppfriskande kyla :)

 

   

 


Sedan innan jag åkte hem till Alnö så tog vi en tur med bilen och svängde in hos Familjen Lindholms på kaffe vilket var väääldigt trevligt :) Härligt att jag fick träffa Emma en sväng innan hon åker tillbaka till Norge <3


Nä nu ska jag slöa i soffan, är suuupertrött då jag har sovit så lite inatt. Kent skrämde upp mig med hemska berättelser och spöken och diverse onaturligt så jag hade svårt att somna bara för det, haha..hövva!     

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards