Erikas Vardag

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Erika - 15 januari 2010 22:42

Vill skriva av mig lite, så det kommer jag att göra i detta inlägg, öppna mig lite direkt ifrån hjärtat.


Men först dagens

  


Och kvällen har jag spenderat i min ensamhet med ett glas vin, Turkisk Yoghurt med hackade nötter, honung och banan till en bra film.  

  



Puh, det slog mig precis att jag och Chrille blev Ett för snart 1 år och 6 månader sedan. Tiden går fort, känns som att det var igår jag klev på den där båten i Sthlm.. Olycklig och trasig från ett tidigare svek. Hade inga förhoppningar om livet.


Den kvällen den 29:e juli 2008 mitt ute på havet på en stor och vresig båt, den kvällen förändrade mitt liv. Han, killen ifrån Övik gav mig hopp igen. Han vände upp och ner på min värld, blåste som bort det onda och blåste liv i det fina.


Har aldrig mött någon som han. Aldrig har jag förut blivit behandlad så bra som jag blir nu. Han står alltid vid min sida oavsett vad och jag vet att jag alltid har hans famn att värma mig och skydda mig i.

Vi har så roligt tillsammans, skrattar och härjar som små barn.

Jag känner mig för första gången trygg, riktigt trygg. 


Men Han har inte alltid haft det så lätt under vår tid tillsammans, en del djupa ärr har funnits kvar från mitt förflutna som han många gånger har fått brottas med. Och alltid har han gjort det och orkat, förstått, stannat kvar.


Han är det finaste som finns och han har hela mitt hjärta och kommer alltid att ha.

Tänk, vi har så stora och fina framtidsplaner tillsammans. Jag njuter av varje sekund och jag ser så mycket fram emot vår fortsatta framtid tillsammans.

Chrille, du är det vackraste jag har!  


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards