Erikas Vardag

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Erika - 4 januari 2010 00:37

Hoho!

Ja snart var det slut på det roliga, på Tisdag är det dax för jobb igen. har semester i morgon dock, sköönt!

Vi ska snart knoppa så vi orkar upp i lagom tid i morgon.


Har hunnit bakat ikväll och det var år och dar sedan det hände bara sådär. Det vart Scones och Sockerkaka. De vart riktigt bra!

  


  


Jag har ju hunnit avverkat en del filmer nu under ledigheten/sjukperioden också. Vi ser rätt så mycket på film annars också så därför har jag gjort en alldeles egen kategori nu i bloggen som heter Film. Jag kommer blogga om de filmer vi ser framöver och betygsätta dem så håll utkik då under kategori Film. Här kommer de jag sett nyligen:


  

Rysare.

Jag ger den 4 av 5 möjliga. Varför? den lyckades skrämma upp mig rejält och då anser jag att de har lyckats bra med filmen. Ett udda slut bara med jag förbi ser det. 


  

Rysre

Där den nu avlidne Brittany Murphy spelar huvudrollen. Denna ger jag 3,5 av 5 möjliga. En väldigt kuslig film men kan upplevas som seg emellanåt.


  

Thriller/Skräckis/ Sci-fi

Ger den 2,5 av 5. Tycker den var hel crazy..den kändes så, ja jag vet inte.. B? dålig handling..det är där skon klämmer.


  

Komedi/ Sci-Fi

4 av 5 möjliga. Rolig, knasig, läskig..en bra blandad kompott.



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards