Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Gatufest och härliga grannar

Av Erika - 7 juli 2010 21:53

Ooooj vad det vankas gatufest i stan. Jag och några av mina härliga tjejkollegor invigde Gatufesten med att käka lunch i Oscartältet idag, myyys vettu :)

  


Har även invigt mitt grymma Lady Gaga linne idag, sommaren till ära. Här får ni även se min verkliga Hårlängd också, utan löshår och dravvel :)

  

Här ser ni också en liiiiten glimt av vårt badrum på markplan(det enda "rummet" som är någorlunda skapligt)


Har varit på kvällsfika i kvällarna 2 också hos mina grannar Ivar och Sonja. Igår bjöd dom på Jordgubbar och glass och idag nybakta Bullar och Kaffe. Ivar hade klippt vår gräsmatta idag också. Dom är så gulliga och snälla, skämmer bort oss fullständigt. Härligt med underbara grannar iaf!


I morgon är min sista arbetsdag, sedan blir det 2 veckor semester. Ska bli så jäkla skönt!!! Sedan har jag semester i augusti också.


Ska ni gå på Gatufesten? Jag och en arbetskollega skall gå på lördan. Blir en gomiddag innan och sedan ska vi dra oss ner tidigt för att hinna se alla artister..blir en lugn och städad GF skulle jag tro :)


Nu blire bingen, kram!

 
 
Ingen bild

Kakan

8 juli 2010 08:31

Jaså, det blev en sväng till Ivars igår med:-) De verkar gulliga.
Kul att du tittade förbi. Vi får ses innan ni sticker till Turkey:-)

P & k Kakan

 
Sofia o Hugo

Sofia o Hugo

15 juli 2010 23:09

Du är ju SKITSNYGG i håret jue!!!!! :))

Å grattis faster E - än en gång! Hihi.... Typiskt att ni åker precis då! Hoppas ni får en bra semestervecka!

KRAM

http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards