Erikas Vardag

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Erika - 29 juli 2010 06:47

Idag har vi varit tillsammans i 2 år du och jag. Tänk den kvällen som vi träffades, varken du eller jag trodde väl att vi skulle komma att möta vår framtida  livskamrat på en båt som skulle ta oss till Tallin.

  

Men det gjorde vi och det är de absolut bästa som har hänt. Jag kan inte tacka ödet nog för att det styrde mig till vägen rakt framför dig den kvällen.


Tillsammans är vi så starka du och jag, inget kan få oss ur balans. Inga har nog så roligt ihop som oss när vi är på bushumör. Tillsammans är vi något speciellt och det kan aldrig någon ta ifrån oss.

    


Du är min trygghet, bästa vän och sambo. Du är min livskamrat som alltid står vid min sida och stöttar mig oavsett vad. Du ger mig så otroligt mycket kärlek och värme som får mig att växa som människa och känna en oerhör trygghet varje dag.

      


Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt, du är den som får mig minnas, alla drömmar jag har glömt. Du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le, all min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge. 


  


Jag älskar dig Christer, nu och föralltid!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards