Erikas Vardag

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Erika - 15 juli 2010 09:18

Hej alla läsare.

Oj oj vad dagarna bara flyger förbi. Det har varit full rulle i dagarna tre denna vecka. Även idag har vi det vi gör hela jäkla dagen och kvällen och sedan i morgon drar vi till Turkiet!


I Måndags kom iaf älskade Emma hit och hälsade på! Hon och Marcus har gift sig och de väntar sitt första barn! Jag är så glad för deras skull :) Vi åkte till Hamnstugan här på Alnö för lite fika och mys i solen. Sedan vart det en mjukglass på Ö-grillen också :)

  

  

  

Tack för en mysig dag Emma!


När Emma åkte hem satte jag igång med arbete. Jag började riva väggar i ett rum på Bottenvåningen som skall bli ett Gästrum/Kontor

  

Masken åkte på såklart!


Före:

  


Efter:

    


Tisdan så hade Chrille kommit hem :) Vi tog en tur med vår 4-hjuling och sedan åkte vi hem till huset igen för att Möta upp Ante, Kakan och kidsen för lite lurre. Vi hade mysigt här på baksidan huset, en ny favoritlek med kidsen blev skottkärre-åkning. De satt i och jag skjutsade, åå vad roligt de tyckte det var :)


Sedan fick vi Middagsbesök av Emma :) Vi grillade Chorizokorv och myste i solen på bakisdan huset :)


Igår vart det en lugn dag då Chrille hade så otroligt ont i Huvet. Så han sov nästan hela dagen. Men på kvällen vart det Ringåkning!

  


Jag, Ante och Chrille tog A och K:s båt och drog iväg en sväng. Jag åkte ring först och tyckte det var både roligt och läskigt :) Chrille knäppte kort på mig så jag kanske slänger upp de bilderna senare.


Sedan så åkte brorsan både ring och Vattenskidor. På vattenskidorna briljerade han, han kom upp på första försöket!!

  


  

Ante glänser!!


Imorgon åker vi som sagt till Turkiet!! :) Så det kommer inte att bli någon bloggning på över en vecka, men när vi är tillbaka igen så slänger jag upp lite Semesterbilder här :)


Kram på er!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards