Erikas Vardag

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Erika - 21 september 2009 17:13

Hallå.

Ja, vi hade lite kalajs här i Lördags då Peter och Sandra ifrån Övik var på besök. Sofia och Stefan var också här och strax innan utgång kom det lite mer folk.

Det var en trevlig kväll men dagen efter var fruktansvärd. Jag ville krypa ur mitt eget skinn, var så dålig. Ont i huvet, uttorkad och illamående hela dagen och kvällen.

Så from nu skall jag inte dricka på flera flera månader. Viisst säger ni då, det säger du bara. Men det är något jag kommer att klara utan problem Cool Är så trött på att bli dålig dagen efter. Det är inte värt det! Så vill ni ha med mig ut framöver tackar jag inte nej, men jag tackar däremot nej till groggen! Oskyldig


Gällande mitt hår så satte jag ju i nytt löshår i fredags, men idag har jag tagit ut det. Orkar fan inte hålla på med det en gång till känner jag. Så jag har beställt klipp och färgtid nu istället. Jag ska bara toppa håret och så ska jag göra håret liiiite mörkare blondt. För nu är det höst och då ska barret se höstigt och varmt ut Skrattande

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards