Erikas Vardag

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Erika - 6 september 2009 20:15

Nu är jag nyss hemkommen från ett Bröst pass på Helex med Bröderna Johansson. Det gick jäkligt bra med det både känns och syns att jag tappat såååå mycket.


iaf så har bröderna ordnat 2 gratisveckor på Helex åt både mig och älskling :) så nu kan jag och Chrille träna där under dessa 2 veckor som han är hemma. Och med lite assistans från bröderna Johansson kanske? :)


Bilder från passet:

Ante pumpar på med assistans från Nicklas


Nicklas har blivit lika stark som bror sin :)


Och jag har blivit svagare, men jag kämpar på :)



Ante pressar på!!




Av Erika - 6 september 2009 13:30

vaknade halv 4 inatt av idioter som levde om utanför. Var så jävla less!! Och dom slutade aldrig heller så det tog lång tid innan jag somnade om :(


Ikväll ska jag åka till Helex och träna med Andreas ««- klicka på namnet

han är en nygammal vän. Vi har inte setts eller hörts av på över ett år vilket stundtals har smärtat :( Men nu har vi äntligen hittat tillbaka till varandra och det är jag otroligt glad för! Äntligen är det som vanligt igen :)

Längtar tills jag får presentera honom för Chrille, de kommer komma bra överens :) 


Lägger kanske upp bilder ikväll från träningspasset :)



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards