Erikas Vardag

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Erika - 8 september 2009 19:31

Ååå vad glad jag blev när jag loggade in på bloggen. Det finns massor av nya funktioner och grejer, därför ser min blogg lite annorlunda ut nu och jag ska göra den riktigt snygg när jag får tid över :) som ni kanske ser så har jag ytt bloggadress till www.erkis.bloggplatsen.se så om ni vill får ni som länkat till mig på er blogg, gärna ändra länken. Men egentligen gör det inte så mycket, för man kan skriva min gamla adress så länkas man ändå vidare till denna nya Glad

Igår kväll var jag och älskling på bio och såg Beck - I stormens öga.

Den var sisådär, den får 3 av 5 solar.


Det blev en lunch med bror Ante och älsklingen idag på BIM. Det är alltid gott att luncha på BIM, blir aldrig besviken!

Idag efter jobbet hade jag en fikadejt med min söta vän Fia. Det var då längesen vi sågs så det var så roligt att vi träffades :)

Vi fikade på Tant Anki och Fröken Sara.

Tack för idag Fia Skrattande

Nu är det snart dax för Idol Skrattande äntligen säger jag bara. Anders Bagge är bara för härlig!!

På återseende i morgon!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards