Erikas Vardag

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Erika - 5 mars 2009 19:47

Hej alla läsare!

Gårdagen var en tung dag av en rad olika anledningar, varför tänker jag dock inte gå in på här, men aj så ledsen jag var :(

Har känt mig vissen idag också, men det är bara att kämpa på.

Det är tur att man har härliga kollegor iaf. Jessica och Helena drog på sig gummiband runt huvet idag för att dom skulle "hålla in dubbelhakan"

Hihihi :) 


Trots min vissenhet så tänkte vara generös idag och bjuda på en av veckans "dagens"

Tröja: Gina

Byxor: Vero Moda

Halsband: Dag & Natt

Skor: ROO.TS från Crispin


Åkte ut till Ön igår iaf till Ante och Kakis. Det var lika mysigt som vanligt. Lekte lite med barnen, körde flygplan med Elin och gjorde "loppor" åt Julia som hon lekte med och innan läggdags tog jag en liten Jagisrunda med de små Utterbergarna :) 

Sedan vart det mys framför tv:n. Kakis hade bakat bröd och gjort en jättegod fruktsallad, åå så gott det var. Man blir lika bortskämd varje gång man är där.


Snart är det helg och gissa om jag längtar? saknar min älskade Chrille gör jag också <3


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards