Erikas Vardag

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Erika - 3 mars 2009 19:42

Måste börja detta inlägg med en kommentar jag fick i min blogg nyligen:

 Hej!

jag vill bara säga att jag följer med din blogg varje dag och verkligen älskar den, om man får säga så :)

Anna


Det är de som får mig att orka fortsätta blogga, just att det faktiskt finns folk där ute som uppskattar min blogg. Så tack Anna för den fina kommentaren, den värmde :)


Karateträningen igår var i vanlig ordning otroligt jobbig och otroligt rolig! Jag har verkligen hittat hem känner jag ;)

Så skönt att äntligen ha en dräkt, är den inte Nice så säg :)


Blir ingen karate imorgon dock, för i morgon blir det middag ute med min grupp på jobbet som gäller, det ska bli trevligt! Men det blir träning iaf, ska på Pump i mogon bitti före jobbet. Det är min kollega Helena som håller i passet, så det blir roligt :)


Bjuder på 2 bilder från i Lördags också.

Söta Mollsan(Molly) som bjöd oss på en otrolig dansshow som jag lyckades filma, jag kanske slänger upp det klippet här om jag får för Tesse. Vi skrattade tills vi tappade andan när hon dansade, hon är ju så charmig den här jäntan!!! :)


Mätta efter maten lyckade vi ändå trycka i oss efterrätt och godis, muums :) 


Nu ska jag ha lite hemmaspa tänkte jag, sedan blir det telefontjatter med älsklingen!


Hej så länge!



 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards