Erikas Vardag

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Erika - 9 februari 2009 13:52

Blääääsch. Kände redan i Lördagskväll när vi var ut att halsen kändes konstig och rösten höll inte när jag pratade ibland. Vaknade upp i söndags med ett jäkla halsont men tänkte att jag mår ju alltid risigt dagen efter. 


Men så i morse när klockan ringde vaknade jag upp med näsblod(viliket inte gör mig förvånad, vaknar upp med näsblod rätt ofta nu för tiden) halsont och en sprängande huvudvärk, skulle aldrig kunna ta mig iväg till jobbet så jag klev upp och gjorde mig en kopp te som jag bäljde i mig för att lindra halsen, sen stupade jag i säng igen och där har jag legat fram till nu!


Känner mir redan mycket bättre, men är öm som fan i halsen :(

Jag får sån ångest över att vara hemma, jag behöver ju vara på jobbet!!! 

Jag hoppas jag mår bättre i morrn när jag vaknar så jag kan jobba, men är jag som jag var i morse stannar jag hemma, jag vill inte gå på jobbet för tidigt och smitta ner allihop. 

 

Hej på er, 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards