Erikas Vardag

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Erika - 4 februari 2009 18:06

Haft en tärd dag även idag *suck* jag hinner inte med mig, har så otroligt mycket att göra på jobbet, men jag ska inte klaga för alla andra har väl lika mycket. Jag har inte lärt mig att hantera det riktigt ännu bara....det löser sig väl snart I hope.


Var på stan en sväng med Maria på lunchen. Hittade en jätteskön tröja på Veris för 179 kr, så den fick följa med mig.

Den är mycket blåare i verkligheten, den ser dassig ut på bilden dessvärre.


Nu blire inge mer shopping för mig resten av månaden, måste spara pengar tills jag och Chrille åker till fjällen(Vemdalen) om 2v :)


Har planer för helgen..eller fredan iaf.

Jag och min älskade vän Eva ska ta ett träningspass efter jobbet och sen ska vi hem och laga middag och kika på film, det ska bli så myys :)


Snart dax för karateträning, see yaa!



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards