Erikas Vardag

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Erika - 7 februari 2009 15:48

Ja då har jag varit iväg och blivit sminkad då, härligt :) Kakis var med hon också, så roligt!


Fick en ögonskugga som gåva sedan fick jag välja smink för beloppet. Så det vart en Foundation, ett Puder och en Highlighter. jag är mycket nöjd :)

 


Jannica ringde förut idag och ville att vi skulle gå ut, så det blir en liten utgång ikväll då, men en lugn sådan! :)


Chrille mitt lilla hjärta, jag saknar dig!!!! <3


Av Erika - 7 februari 2009 11:59

Vilken mysig fredag jag hade!! Eva hämtade mig här hemma efter jobbet och vi åkte och handlade en varsin kebabsallad på Gonnzan som vi tog med oss hem till Eva.

Eva och Nova


Sedan vart det godis och film. Vi såg:

 

Jäklar vad bra den var!!! Om ni inte sett den ännu, se den nu!!


Det var en toppenkväll iaf med mycket surr och uppdateringar, det var ju ett tag sedan vi sågs Eva och jag.

Tack Eva för igår!! <3


Kl 14 idag ska jag på Make Up Store och bli sminkad, spännande :)  



Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards