Erikas Vardag

Alla inlägg under juli 2009

Av Erika - 4 juli 2009 21:04

Japp det stämmer, Ante och Kakan har köpt båt :)

 

Ett mycket bra köp måste jag säga! Jag och pappa fick åka med på premieärturen idag och jag var ju åkrädd som vanligt :( Vad jobbigt det är!! Men det var mysigt att åka också, när det inte gick så fort ;P


 

Kakan och jag är redo för premiärturen!


Elin var lite missnöjd med flytvästen, den var en aningens stor så hon satt rätt obekvämt :P


En nöjd Båtägare :)


Farsan myser bak i båten!


Nu sitter jag bara hemma och har tråkigt, alla är på GF utom jag. Känner mig ensamast i världen! Har nyss ätit en varm macka och druckit ett glas vin. Blir väl sängen snart.


Hej på er.


Chrille «3 

Av Erika - 2 juli 2009 21:16

Snart helg och jag hoppas solen stannar över helgen, då blir det sol och bad för mig!! Nästa lördag kommer Chrille hem på morgonen, sedan vankas det Bröllop. Tess och Steff skall då säga ja till varandra :) Ååå vad jag kommer böla..är så känslig ;)


Hörs i morgon! 


Av Erika - 1 juli 2009 19:42

Ååå det är så sjukligt varmt, det är nice..men det är jobbigt att vistas här i lägenheten..30.5 grader här inne just nu. Puuuh!


Gatufesten har dragit igång på allvar idag här i Sundsvall...så jag och brorsan käkade lunch i Oscartältet idag. Ribs med klyftpotatis, grymt gott och vi fick lite smak för denna årliga fest.

Men jag ska inte gå på Gatufesten i helgen, blir bara less på att trängas med allt folk i alla öltält.


Jobbade över idag då det behövdes, därefter gick jag en snabbrepa på stan och shoppade linnen.



Köpte även ett sånt här linne i turkost.


Nu är det dax för en långprommis, hej hej!

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards