Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

A & K = Båtägare

Av Erika - 4 juli 2009 21:04

Japp det stämmer, Ante och Kakan har köpt båt :)

 

Ett mycket bra köp måste jag säga! Jag och pappa fick åka med på premieärturen idag och jag var ju åkrädd som vanligt :( Vad jobbigt det är!! Men det var mysigt att åka också, när det inte gick så fort ;P


 

Kakan och jag är redo för premiärturen!


Elin var lite missnöjd med flytvästen, den var en aningens stor så hon satt rätt obekvämt :P


En nöjd Båtägare :)


Farsan myser bak i båten!


Nu sitter jag bara hemma och har tråkigt, alla är på GF utom jag. Känner mig ensamast i världen! Har nyss ätit en varm macka och druckit ett glas vin. Blir väl sängen snart.


Hej på er.


Chrille «3 

 
 
Ingen bild

Kakan

4 juli 2009 23:47

Määän, du skulle ju ha stannat här med oss då tokfia!

Mysigt med båtturen iaf, synd bara på vädret. Bättre nästa gång:-)

Ses imorgon.

Puss & god natt

 
andutt

andutt

5 juli 2009 00:13

Men siss, varför kom du inte ut och slaggade hos oss.....det vill vi alltid! Kul också att du hänkade i dag, nästa gång blir det i ringen ;-)

http://andutt.se

 
Lillemor

Lillemor

5 juli 2009 14:40

Vi hade kunnat haft tråkigt tillsammas igår. Jag var nämligen inte heller på Gf utan satt hemma och kände mig också ensam.

http://littlemother.blogg.se

 
Erika

Erika

5 juli 2009 17:47

Lillemor: meeeen, hade jag vetat det så hade vi ju kunnat umgås!!! vi som bor så nära varandra jue... men vi kan väl ses nån dag i veckan kanske? vore ju superkul!! :)

Ante och kakan: Men ni vet ju hur jag är....känns som jag tränger mig på. Ni har ju alltid så mycket besök ändå så ni kanske vill ha ensamtid nån gång också...ja nästa gång blire ringen för mig!!! kram

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Sofia o Hugo

Sofia o Hugo

5 juli 2009 18:55

Å du hade kunnat vare me oss å! :D Vi myste bara i soffan!

Å hur söt är monstret då? :D:D:D *KRAM*

http://www.sofiatarberg.blogspot.com

 
Ingen bild

fiiee

6 juli 2009 03:03

hej gumman,hoppas allt e bra snart kommer vi få ses iaf längtar sönder mig :) här i staterna är det lugnt varit fin väder , dock regn idag.. miss u puss

 
Malin Sofia

Malin Sofia

6 juli 2009 09:36

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli sista juli. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

http://mymomentof.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards