Erikas Vardag

Alla inlägg under juli 2009

Av Erika - 16 juli 2009 22:58

Nu är vi hemma i Sundsvall igen. Jag återkommer imorgon med bilder från mini semestern :)


Natti natti!! 

Av Erika - 14 juli 2009 08:04

Weee, nu är jag och Chrille sambos på riktigt :) Igår flyttade vi alla grejer från Övik och hit.


Idag skall vi iväg på en liten minisemesrter. Ante, kakan + barnen befinner sig på Orsa Camping, de har hyrt husvagn i en vecka :) Så vi åker dit idag och blir kvar tills på torsdsg. Jag hoppas på finväder i morgon så vi kan åka på Leksand Sommarland!!!! :)



Hörs igen på torsdag,

Hej så länge mina älskade trogna läsare! 

Av Erika - 12 juli 2009 11:46

Vilken underbar dag det var igår, Teres och Stefans bröllop var så vackert och otroligt lyckat! :) Jag höll även ett spontant tal till brudparet under middagen, lite nervöst då jag inte hade funderat på vad jag skulle säga..men det gick bra iaf :)


Här kommer bilder från Teres och Stefans vackra dag :)


 


Av Erika - 11 juli 2009 11:08

Jaaa, idag vankas det Bröllop :) i morgon lägger jag upp bilder här från Teres & Stefans stora dag.


Kram kram 

Av Erika - 9 juli 2009 19:07

Yeees,

Nu är jag klar med Vardagsrummets Makeover. Fiiint vart det. 

Så här såg det ut på väggarna innan:


Såhär ser det ut nu:

Vitt och fräscht + nya fina tavlor!! :)


Gjorde även om min egengjorda tygtavla så den skulle passa in med den nya Makeovern. Det nya tyget köpte jag på Åhlens.


Före:


Efter:

 


Är jättenöjd, blev som ett helt annat vardagsrum.  Men jag vill ju givetvis höra vad ni tycker??


Avslutar detta inlägg med 3 Gryyyyymma bilder.

Jag gör The Erkis pose! hade på mig min J Lindeberg huvtröja idag för den är så varm och skön, den köpte jag år 2004!!! :D  


 

Söta Sara, Min vän och arbetskamrat! Här på jobbet, som vi har härjat idag :D 


Söta Jess!! Hon har inte heller varit lugn på en fläck idag, vår grupp härjar och stojjar nog mest på jobbet ;P 

Av Erika - 8 juli 2009 19:05

2 Arbetsdagar kvar, sedan är det semester. Gissa om jag längtar?? Och älsklingen kommer hem på fredag, äntligen!!! Vi har inte setts på 3 veckor ;(


Håller på att göra om i Vardagsrummet, är klar snart. Före och efter bilder kommer kanske imorgon :) 


Har inhandlat en ny Parfym som jag varmt rekomenderar:

 Lacoste - Touch of Pink


Av Erika - 6 juli 2009 19:07

Hatar min granne som spelar elgitarr 24/7, han spelar som fan nu och det låter som han står i mitt kök...så högt spelar han. Mooooooorr!!

Av Erika - 6 juli 2009 18:51

Hörrni, har precis fått en inbjudan till en bloggträff/bloggfest som äger rum i Sthlm i Augusti. 100 bloggare från hela Sverige deltar. Det blir middag, mingel ocv fest och alla får en varsin goodiebag med diverse roliga prylar. Jag får ta med mig en kompis..så vad säger ni? någon som är sugen på att åka med? Om inte, så blir jag också hemma..vill inte åka själv.


Gårdagen spenderades i Bosvedjan. Marina har fyllt år så det vankades lite kalajs men en massa gofika :)

Marina står och bölar när hon öppnar sin present från hennes Pappa och hans sambo: en resa till London!!!


 

 Lily undrar vad mamma håller på med, stå där och gråta inför alla, man ska ju vara glad när man fyller år tyckte hon :P


Alex ville bjuda Marina på en snus :)


 

Brorsan chillade i soffan as usual :P


Det var allt för nu! 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards