Erikas Vardag

Alla inlägg under maj 2009

Av Erika - 6 maj 2009 18:21

Har inte mycket vettigt att skriva, har tappat glöden.

Karate ikväll, lär bli mycket teknink. Kommer vara mör i benen i morgon...

Av Erika - 4 maj 2009 17:43

Igår åkte jag, David och Andreas upp till David och Marinas Stuga för att börja spöna om den. Vi har där precis hela dagen, åkte vid 9 och kom hem vid 18:30. Bra blev det och trevligt var det att få umgås med båda bröderna :)


Stugan från ena sidan


 

Här har vi påbörjat arbetet.


Bröderna sliter.


 

Matpaus blev det såklart, vi grillade hamburgare..supergott :D


Halva väggen klar.


Taaadaaa :) 

När allt är klart ska dom måla stugan ljusgul som jag fattade, det kommer bli sååå fint :) 


Nu är det dax för käk innan karateträningen,

hej!





Av Erika - 2 maj 2009 22:54

Drog ut på Ön i förmiddags, var tänkt att jag skulle vara där en sväng bara för Kakis skulle färga håret på mig. Men det slutade med att jag åkte hem 21:30 :) Har haft en kanondag. Jag har spelat fotboll och kula med Jullis, varit ut på Birsta en sväng med Kakis, käkat Tacos, åkt fyrhjuling och kikat på Robinson. Tack för en toppendag Ante och Kakis!!!


Lite bilder:

Gamarna vräker i sig :P


Jullis posar.


Ante och kakan sträcker lakan...eller?


Nej men det låg ju en liten Elin där :D


Jag och brorsan gör oss redo för en tur med fyrhjulingarna. Det är mina bröder som köpt en varsin, så jag fick låna bror Davids :)


Elin stod i fönstret och skulle vinka av oss :)


Startklara...


Och här drar vi iväg :)



Av Erika - 1 maj 2009 18:38

Ååå vad jag älskar värme!! så skönt när solen är framme :)


Kalaset var jättemysigt och livat vare då alla mina 4 syskonbarn höll låda :) dom är ju bara för härlig! 



Födelsedagsbarnet, Lily. Hela 1 år fyllde hon igår :)




 

Denna söta Puma-dress fick hon av mig(faster), Chrille och Farfar.



Farsan(Farfar)


Lily har käkat glass :)


Kakis, Elin, Bror som gör min pose ;) och Jullis


Lily, Alex och mamma(Farmor)


Söta kusinerna! Lily och Elin


Juuuu mer vi är tillsammans, tillsammans, tillsammans... :)





Av Erika - 1 maj 2009 11:03

Var till Jannica igår och käkade grillat, mmmmmm så gott det var!!


Idag har jag börjat dagen med en långpromenad i det fina vädret. Snart ska jag hämta pappsen för vi ska på kalas. Min älskade brorsdotter Lily fyller 1 år idag. Bloggarupp bilder senare från kalaset + på presenten hon ska få av oss, så söt! :) 


Saknar dig Chrille <3

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards