Erikas Vardag

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Erika - 31 maj 2009 18:27

Grillning i Stöde med Jannica och Kina igår blev det som sagt

Guuud så gott det var.


Sedan på kvällen åkte vi upp Till Brattås där det var fest på logen

och jag träffade så mycket kompisar som jag inte surrat med på länge.

Det var otroligt roligt :) Skönt att man var nykter också! :)


Idag har jag spenderat hela dagen ute på Alnö hos Ante och Kakan.

Vackra Julia :)


Vi var ute heela dagen, så jag har bränt mig rejält på axlarna :( Här masserar Julia pappa Ante.


Julia lärde sig cykla heelt själv idag utan stödhjul! Ante sprang bakom 3 svängar kanske sedan cyklade hon helt själv hela dagen. Vi vart så impad!


Lill Elin som höll låda och var på gott humör hela dagen :)


Käkade grillat gjorde vi också, muuums. Men här surar brorsan över nåt? :)


Tack för idag, super mojjsig dag har jag haft :) Nu ska jag slappa resten av dagen, är heeelt slut!





Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards