Erikas Vardag

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Erika - 10 maj 2009 12:14

Fredan spenderades med min älskade vän Eva. Vi käkade mat hemma hos mig och på kvällskvisten åkte vi ner till stan och drack nån pilsner och tjötade en massa strunt.


 

Evan Vart glad när vi insåg att vi Inte hade missat bussen :)


 

En till som vart glad, här med grön tunga då Evan bjöd på Kaktus tuggummi :)


Evan på Svenssons Uteservering


 

Jag på Oscars uteservering. 


Vi åkte hem vid 12 för då kände vi oss nöjd, det vart en lugn och trevlig kväll. Tack Eva :) 


lördan åkte jag ut en sväng till min Kollega Maria och hälsade på

 

Det var så myys! Fint väder vart det så vi satt ute på altan och fikade Äppelpaj och kaffe :) 


Sedan var jag även en sväng till min moster och hennes familj och på kvällen följde jag med Jannica på Crusing ute i Timrå :P


Imorgon är det Karateträning, mina armar kommer se ännu mer ut som färjpaletter efter det antar jag, ja jag har en del blåmärken sen träningen i onsdags när vi hade par fighting :)


 


 

Jag ser det här som ett bevis att jag utförde mina blockeringar som jag skulle :) 


Snart kommer mitt hjärta hem, ååååå vad jag längtar <3


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards