Erikas Vardag

Alla inlägg under april 2009

Av Erika - 19 april 2009 19:28

Dessa Puma sötnosar kommer att pryda mina fossingar i sommar. Chrille kom nämligen med dom i handen i Onsdags när han anlände.

 



Älskling, vad du skämmer bort mig. Men du anar inte hur mycket jag verkligen uppskattar allt det du gör för mig!! Du ger mig ju inte bara fina presenter du ger mig otroligt mycket kärlek och värme också. 

Love you babe!

Av Erika - 19 april 2009 10:47

Jävla sjukstuga!!

Vi skulle spendera helgen i Chrilles försäldrar stuga eftersom jag bara legat inne i ca 2 veckor i sjukdom. Men nä, då på fredagkväll åkte Chrille på Magsjuka!!! Fy, det var så synd om honom ;( Det medförde iaf att vi har spenderat helgen INNE i hans lgh.


Gissa om jag håller på att klättra på väggarna?? men på Måndag blir det jobb, karateträning och en rejäl promenad skall jag at i friska luften!!


Nu ska jag slemma vidare(är fortfarande slemmigpå morgonen ;( )

På Återseende!

Av Erika - 14 april 2009 18:17

I morgonkväll kommer Chrille, men jag behöver han nuu ;(

 

Är fortfarande dålig, slocknade kl 21 igår kväll och vaknade kl 12 idag, ögonen är inge bättre, dom varar och sticks. Förkylningen är också förbannat tjurig, blir aldrig bättre och jag blöder näsblod 24/seven..buhu jag behöver bli ompysslad av Chrille.

 

Dax för soffan igen där jag har spenderat hela dagen, jag börjar få ligg och sittsår känns det som efter 8 dagars sjukdom.

Av Erika - 13 april 2009 12:00

Usch, jag blir aldrig bra.

I går åkte jag på ögoninflammation också :( eller jag fick det nog redan i lördags för om jag kollar på bilderna från då så ser mitt väntra öga väldigt rött ut.i alla fall så var det inge roligt att vakna upp imorse, mina ögon var igenmurade..fick inte upp dom ;( Men med ljummet vatten så ordnade det till sig efter en stund. Jag är fortfarande förkyld också + hostig *suck*


Bjuder på lite bilder från min och Emmas middag i lördags iaf, det var myys :)

Middagen: Kyckling i vitlök och örtersås med egengjord klyftpotatis och sallad.

Efterrätten vart päronhalvor med smält noblesse på och glass.





Jag har inte börjat snusa igen, det är nicotinfri snus jag har under läppen :)


Jag lirar lite luftgura :)


Emma sjunger för fulla muggar



Nu ska juag återgå till soffan, jag är grymt matt i kroppen :( Jagvill bli frisk, NU!!! Det har inte varit nån höjdarledighet det här för mig :(

Ååååå vad jag saknar Chrille, men på Onsdag får jag ÄNTLIGEN krama om honom igen <3





Av Erika - 11 april 2009 08:40

Gårdagen gick åt till kurering. Sov en del, svalde ett antal alvedon, drack mängder med the och jag trugade även i mig en bit mat.

Jag är lite bättre idag, men jag är fortfarande snorig och tung i huvet. 


Men det stoppar mig inte idag! Min älskade vän Emma.S ska flytta till Sthlm och just därför ska vi ha en heldag tillsammans. Vi ska strosa på stan och köpa lite vin med oss. Ikväll ska jag bjuda på middag här hemma, varmrätt och efterrätt. Vi ska ut ochroa oss lite också, det blir nog Aveny like the old days :) 


Härligt med Lördagsmys!


Chrille mitt hjärta, du är det bästa som finns. Längtar efter dig <3

Av Erika - 9 april 2009 18:52





Fiiee, den här Posen är till dig, I know you looove it!! moahaha :D






Av Erika - 8 april 2009 19:50

Vart en fika på Barista efter jobbet med Fröken J(Jannica)

Det var super mysigt! Längesen vi sågs nu så vi hade mycket att ta igen i skvallerväg :)


Vi åt Mumsfika!


I övrigt mår jag fortfarande kräääk, det blir ett stort glas med vaniljthe och honung nu, sedan blire 2 alvedon och hopp i säng. 


Ses och hörs!



Av Erika - 7 april 2009 19:34

Har suttit på Nagelsalongen i 2 timmar och fått fina naglar. Älsklingen gav mig ett presentkort där för nån vecka sedan. Ja, han skämmer bort mig!! :)

Tusen tack älskling för att jag fått fina naglar :)



Annars då? jag är riktigt dålig. Vaknade upp i morse med en vidrig halsvärk, det har inte gått över + att jag börjar känna mig febrig :( Det är nog barnbacillerna från helgens barnvakt som myser i min kropp.


Så nu blir det..

 i massor för att lindra smärtan.


Och raggsockarna har redan åkt på, likaså en tjock huvtröja som jag fått av älsklingen. En kopp te, 2 alvedon och krypa ner i soffan under en filt, det enda som saknas är Chrilles famn att somna i..


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards