Erikas Vardag

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Erika - 1 april 2009 17:39

Hej alla läsare. Vilket underbart väder vi har här i Sundsvall, strålande sol :)

Pga av vädret så känner jag för första gången att jag inte vill träna karate ikväll, vill hellre ta en långprommis. Men det blir karate iaf :)


Käkade lunch med min äldsta bror idag och det slog mig efteråt att gissa om jag är glad över att jag har de 2 storebröder jag har? dom är de bästa människor som finns och utan dem skulle jag aldrig vara hel. Jag älskar er så! Har ju faktiskt tillägnat ett inlägg till dem i bloggen förut. Kolla in: Här 



Min Frippa idag! Och när vi ändå är inne på flätor, har någon av er sett om man kan köpa ett flätat hårband någonstans? jag har hittat guldfärgade sådana, men jag skulle vilja ha ett blondt flätat hårband :) Hojta till om ni vet vart jag kan finna ett sådant!


Avslutar inlägget med en enligt mig riktigt bra låt (jag är glad att jag aldrig lyssnar på Radio för då hade jag nog varit less på den här låten nu) Det är en väldigt deppig text men den är ju så braa!


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards