Erikas Vardag

Alla inlägg under oktober 2008

Av Erika - 19 oktober 2008 20:14

Festen var superrolig som förväntat, synd att jag är vidrigt seg nu...hatar "dagen efter" 

Klämde tummen nå jävulst inatt också strax innan vi åkte hem och satan vad jag bölade, det gjorde så fruktansvärt ont och det känns inte bättre idag...det bara bultar i tummen och det lilla köttsåret som blev svider det i ;(


Jag lägger upp bilder från festen imorgon,

ciao!! 

Av Erika - 17 oktober 2008 07:51

Igår kväll höll jag på att bli tokig, satt i ca 3-4 timmar med att skapa en grejj till Mamma som hon ska få på Lördag. När jag väl hade slutfört den efter många om och men och skulle färdigställa hela grejen så gick det åt hel*ete..så nu har jag panik. Vet inte hur det här ska lösas, hon måste ju få den i morgon ;(

(jag kan inte skriva vad det är då risken finns att mamma läser)


Jaja, idag kommer älsklingen hit..äntligen!! Å vad jag har längtat efter honom. Synd bara att han får sitta själv i min läga i kväll för jag ska jobba. Frågade Sara för nån vecka sedan om hon kunde höra sig för om extrajobb när hon hade tid eftersom hon har en del kontakter..och vipps så fixar hon in mig på Stadshuset dagen efter, så jag ska stå i garderoben där ikväll..härligt med extra cash! Och är dom nöjda med mig efter ikväll så ska jag arbeta där varannan helg.


Hörs imorgon.

Kram!


Av Erika - 15 oktober 2008 21:35

Ja mina vänner, nu är röstningen klar och den vinnande klänningen är:


Tack så jätte, jätte mycket allihopa för er hjälp!!!!


Har haft en härlig dag iaf, tränade med Sara efter jobbet, Muskelstep som vanligt på Onsdagar och det var såååå roligt(och jobbigt ;)) Har blivit träning Mån, tis & ons för övrigt...bra bra!!

Efter träningen åkte jag hem till Min Eva och käkade middag och myste på, Tack Eva för ikväll!!! :))


Nu ska jag förbereda en massa saker inför mammas fest, vet inte hur jag ska hinna med allt ;)

Later!! 

Av Erika - 15 oktober 2008 16:17

Hej Alla. TACK så hemskt mycket för att ni röstar på vilken klänning jag ska ha. Ni som inte röstat ännu, gör det!! För ikväll kommer jag räkna rösterna och den klänning som fått flest röster blir det som sagt! :)

Av Erika - 13 oktober 2008 21:44

Hej alla läsare.

På Lördag smäller det, då ska mamma ha sin efterlängtade 50-års fest :D


Problemet är dock att jag inte vet vilken klänning jag ska ha på mig. Så NI måste hjälpa mig nu, de 3 nedanstående klänningarna väljer jag mellan...så det är nu upp till er att lämna en kommentar och berätta vilken ni tycker att jag ska ha. På Onsdag kollar jag vilken klänning som fått flest röster..och den klänningen får det bli :O)


Tack för hjälpen läsare!!!

P.s Jag ber om ursäkt att bilderna inte är av bästa kvalle.



Av Erika - 11 oktober 2008 20:55

Är i Övik, har inte så mycket tid över till att blogga när jag är här. Men jag återkommer på Söndagkväll :)

Av Erika - 9 oktober 2008 21:33

God kväll.

Evan och hennes supermysiga hund Nova har precis åkt härifrån. Det var så mysigt med ett besök från dom, världens bästa Evan och världens bästa Novan :) Vi ska ses nästa Onsdag igen har vi bestämt, för vi ses alldeles för sällan numer...och jag längtar redan tills på Onsdag, tack Eva för att du finns :)


Imorgon åker jag upp till härliga Övik till min prins. Blir där i helgen, det var ju tänkt att Chrille skulle komma hit i helgen, men då blir det att han kommer att vara här 3 helger i rad..vilket inte är riktigt "rättvist" kanske. + att jag älskar att vara i Övik så därför blir det så att jag åker dit den här helgen :)


Nu ska jag packa väskan och sedan är det dags för sängen.

Ciao! 

Av Erika - 8 oktober 2008 21:43

Har haften tung dag..ingenting har gått som det ska tycker jag. Men efter jobbet så var jag och tränade med söta Sara och det gjorde såklart susen..all negativ energi rann av mig.

Men jag saknar hjärtat mitt otroligt mycket nu också, just därför känner jag mig lite halv nere mest hela tiden..men jag överlever :)


Imorgon kväll kommer Evan och hälsar på, det ska bli så kul för jag saknar henne så mycket nu när vi inte arbetar tillsammans längre. <3


Lägger upp ett klipp som är en utav mina favoriter från

Mia och Klara: - Tabita har unnat sig hela natta

Haha, den är så klockren :)


Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards