Erikas Vardag

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Erika - 7 oktober 2008 20:33

Yoo!!

Har precis kommit hem ifrån en trevlig kväll hemma hos Anneli. Jag käkade middag med henne + barnen och sen lirade vi Guitar Hero, så nu är jag snäppet bättre på det, men inte bra! :P Tack för ikväll Stybbe!


På fredag ska dom ÅTER igen besikta fönstren i min lägenhet, dom gjorde det ju bara för någon vecka sen. Jag blir jävligt less på den där jävla skitbesiktningen, vad är det som måste kollas 3 ggr innan dom kommer fram till om det är okej eller inte??

Det känns allt annat än bra att veta att det möjligtvis kan vara någon som jag inte vill kännas vid längre som springer runt här i Min läga när jag inte är hemma. Tänker inte gå in mer ingående på den biten här dock..


Soffan kallar, hej! 

Av Erika - 7 oktober 2008 06:53

Fy fan vad jobbigt det är att kliva upp på mornarna nu för tiden..jag är jämt så sjukt trött, why? :S

 

Ikväll ska jag på middag hos Styrman(Annelie) och så ska vi lira lite guitar hero, bilder kanske kommer ikväll :)

 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards