Erikas Vardag

Direktlänk till inlägg 21 september 2008

En underbar helg

Av Erika - 21 september 2008 19:07

Har haft en superbra helg uppe i Övik med hjärtat. På fredan fick jag sätta mig vid ett redan dukat bord, Chrille hade gjort iordning en jättegod middag och köpt hem mitt favvo vin :D efter middan såg vi en film, drack lite vin och myste bara.


På lördan var vi en sväng på stan, käkade på Sibylla och sedan var det dax för hockey. Modo-Södertälje :) Sedan på kvällen åkte vi upp till Chrilles föräldrar och hälsade på i stugan, ja den där stuga..den är sååå fin!

 


Idag har vi inte gjort nånting, degat framför tv:n och myst. Vid 16 tiden åkte jag hemöver och visst saknar jag redan min prins! 


Hoppas ni har haft en underbar helg också!



 
 
Kakan

Kakan

21 september 2008 21:06

Har väntat på uppdatering:-) Hoppas det går bra på jobbet imorgon, din andra vecka!

Kram & natti

http://kakansdiary.blogspot.com

 
Erika

Erika

21 september 2008 21:21

Kakan: Hihi förstod att du hade det :) Tack så mycket, jag längtar redan tills imorgon faktiskt...är inte det ett tecken på att jag redan trivs där så säg :D Kraaam

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Carro

Carro

21 september 2008 21:24

Harft en super helg då med andra ord ;) Och hur gick det för modo?? Ha det bra tjejen !! Kramis

http://Dizzy.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

21 september 2008 21:30

Carro: Jajemen, hur har din helg varit då? Det vart förlängning och slutade 2-2 så 1 poäng för Modo då :S Ha det gott du med!kraam

http://www.erkan.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

21 september 2008 23:22

Ja du har haft en härlig helg hör jag.
Det börjar dra ihop sig för din mamma nu. Ska plinga dig nån dag & höra om lite tips på vad hon önskar sig.
Kram

http://www.lofgrens.blogg.se

 
Evan

Evan

22 september 2008 10:17

Ååå utteri jag har väntat och väntat på uppdatering ;) Härligt att du har haft det bra uppe i storskogen. pöss pöss

http://evan09.bloggagratis.se

 
Emmis

Emmis

22 september 2008 13:31

såg du mailet?? =)

http://emmish.fjongstock.com

 
Erika

Erika

22 september 2008 18:04

Maria: jajamen, har du haft en bra helg då? Jaa men gör så, ring mig du :) Kram

Evan: Hihii sötis!!!

Emmis: hihi ja det gjorde jag, skickade vidare det till mamma också :D

http://www.erkan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 19 september 2013 21:27

Det blir inget mer bloggande. Trodde jag hade motivationen att börja igen men det tar upp alldeles för mycket värdefull tid. Jag vill tacka alla läsare för dom här åren. Vill ni fortsätta att följa mig finns jag på Instagram: erkis86 Kram till...

Av Erika - 30 augusti 2013 20:44


Im alive mina fina bloggläsare! Jag har sett att ni inte har givit upp hoppet om mig ännu. Jag ska försöka göra ett seriöst lyft här nu, ny bloggdesign och miiinst ett blogginlägg om dagen, låter det bra? Jag bjuder på senaste veckornas instagrambild...

Av Erika - 2 juli 2013 21:55

I eftermiddags åkte jag o Ebbis in till stan och myste med min underbara vän Emma. Fikade skagenmacka som vanligt ;) och sedan vart det mjukglass och bus i vängåvanparken. Jag älskar spontana fikadejter ...

Av Erika - 28 juni 2013 08:28

Förra veckan åkte vi till Orsa Camping med husvagnen :) Vi stannade där i 4 dagar och dessvärre fick vi bara en soldag :( Trots mycket regn så var det skönt att komma iväg på lite semester. Ebba trivdes som fisken i vattnet..bokstavligt talat ;) De...

Av Erika - 5 juni 2013 08:15

Lite bilder från vår utflykt till Norra berget för 2 veckor sedan. Vad är väl bättre än att spendera underbar tid med familjen? <3                     ...

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards