Erikas Vardag

Alla inlägg under februari 2008

Av Erika - 7 februari 2008 17:43

Jag och söta K åt Coffe House sallad för en stund sedan, smarrigt!

Söta K har somnat i soffan, smygfotade han lite men det vart så mörkt. Undra om någon någonsin har talat om för honom att han är så vacker när han sover..:)

Tror det är dax att väcka han nu så han kommer sig iväg till gymmet och jag till 2 bleka.

Later!

Av Erika - 7 februari 2008 09:38

Nu är Erkis tillbaka på arbetet och det flyter väl på sådär. Är fortfarande lite halvseg i kroppen men jag är mycket bättre.

Blir ingen träning dock efrersom jag inte är 100% kry, så efter jobbet blir det förhoppningsvis Coffehousesallad med Söta K innan han åker iväg och tränar.


Har ju glömt bort att blogga upp mina reafynd ffs, så här kommer nu en bild. Bättre sent än aldrig ;)

Tröja: Bik-bok, Jeans: B-young

Tubtopsklänning: Vila

Tubtop: Vila

Av Erika - 6 februari 2008 10:05

Är hemma även idag, men det går åt rätt håll nu iaf.

Som jag skrivit i inlägget nedan så skulle jag bli jätteglad om alla ni som läser min blogg skriver en kommentar..skriv hej iaf :)


Här är min Look Alikes enligt en sida på nätet, jaa visst är jag skrämmande lik dom? hahahaha

Av Erika - 5 februari 2008 20:36

Woohoo, 134 läsare idag och dagen är inte slut ännu. Vilka är alla? Släng iväg en kommentar så blir Erkis glad :)

Av Erika - 5 februari 2008 10:20

Fortfarande dyngsjuk, det är typsikt. Så fort jag kommit igång bra med träningen..då ska jag jämt bli sjuk!

Det är tur att jag får myyysa jämt iaf, det gör att jag kommer bli frisk snabbare ;P


Jag lovade en bild på nya sängen. Har köpt en hel "serie" till sovrummet, Säng, sängbord och byrå. Det blev fräscht faktiskt :) Byrån syns inte på kortet btw.


Nu ska jag försöka få i mig en smörgås, har verkligen ingen aptit när jag är sjuk.

Puss på söta K.



Av Erika - 4 februari 2008 08:34

Sjuk som ett lu*er är jag, febrig, ont i halsen och snorig. Stackars mig :( Tur att Söta K jobbar i mitt hus så han kan slinka in och pyssla om mig lite då och då :)


Mamma var hiot igår och hjälpte mig att tapetsera trots att hon var jättesjuk. Det vart så oooootroligt bra, Tack mamma..du är bäst!

Har bytt säng nu också, bild på det kanske kommer ikväll. Men nu bjuder jag på före och efterbilder på mitt kök :)



Av Erika - 2 februari 2008 21:24

Måste nypa mig i armen ibland, tror att jag drömmer. Men det är ingen dröm, jag har verkligen haft tur som fått träffa världens charmigaste människa på denna jord.


Krille, du är verkligen allt jag någonsin önskat mig.



Av Erika - 2 februari 2008 08:59

Jag kom 2:a igår på Bowlingen, faaan också!! Men jag ska inte klaga, jag vann över Krille iaf och det var det enda som betydde, moahahaha ;)

Hade så jäkla roligt igår, detr går inte att ha annat än roligt när Bröderna Karlsson är i farten faktiskt.


Nu sitter Jag och Evan på jobbet och ska dra in lite extra flis, gött :) Är glad att jag fått chansen att lära känna Eva, hon är ju en sån underbar person och jag har alltid så roligt tillsammans med henne :)


Tjaråååå.

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards