Erikas Vardag

Alla inlägg under februari 2008

Av Erika - 23 februari 2008 11:56

Vart inge jobb idag, vi ska strax ner på stan och strosa runt.

Underbart väder idag :)

 


Av Erika - 22 februari 2008 07:57

Jag har en världens bästa Krille

Japp det har jag, tro om det är fruktansvärt skönt att komma hem till ett dukat bord och slippa ställa sig vid spisen när man är trött, slut och less.

Som vanligt var maten otroligt god, han är duktig på att laga mat karln min ;)


Ikväll blir det innebandy och imorgon blir det förmodligen lite jobb och sen åker vi till Stöde och myser. Jag är så glad att det äntligen är helg.


Jag bjuder på en Dagens:

Av Erika - 21 februari 2008 09:31

Jag mår inge bra idag, är ledsen och förtvivlad. Jag vill bara hem och kramas med Krille så jag blir glad igen..


En bra grejj är iaf att jag får köpa träningskort på Helex för en sjukt billig peng. Tack Lotta!!


Av Erika - 20 februari 2008 16:01

Usch, jag är helt slut i luvan efter en hel dags "matande" i datasystemen.

Ska ta en liten paus nu innan jag kör sista rycket, ska ladda upp energin med massa frukt. Det är guld att vi får gratis frukt på jobbet.


Jag saknar hjärtat mitt som sa*an också, men snart får jag pussa på han igen ;)

Av Erika - 20 februari 2008 08:21

Gissa om jag har varit duktig imorse? Tidigt imorse tog jag först en promenad till jobbet och när jag väl kom dit så skuttade jag upp till gymmet och var med på morgon-Core passet. Jag förtjänar en klapp på axeln, för så där tidigt på morgonen är man inte människa :P


Har precis käkat frulle, tog med mig gröt till jobbet och nu smuttar jag på en kopp choklad. 

Den nya kaffemaskinen i fikarummet framställer sjukt god choklad.




Av Erika - 19 februari 2008 08:05

Jag är så äckligt trött idag och inte blir det bättre av att komma till jobbet och veta vad som väntar..*suck* Hade kunnat gjort vad som helst för att få ligga kvar i sängen med hjärtat mitt.


Hoppas på att denna vecka går fort, vill ha helg nu!!!


Av Erika - 18 februari 2008 11:09

Ny vecka, nya utmaningar..eller? Denna vecka blir det mycket träning, många promenader och ändrade matvanor. Jag måste verkligen ta mig i kragen, det är bara så.  


Vi hade jäkligt roligt i Lördags iaf jag och Krille ;) Vi sopade rent på Espans Dansgolv. Jag har varit på Espan en gång tidigare och har efter det lovat mig själv att ALDRIG mer sätta min fot där. Men vi fick för oss när vi skulle gå hem i Lördags att vi skulle in dit. Dom spelade ju en massa gamla godingar så dansnerverna började rycka och vi kunde inte hålla oss helt enkelt ;) Jaja, nog om det.  


Igår vart det först käk på Big Boy med Krille och Nicklas. Det går inte att vara i samma rum som dom 2 ibland ;P Jag förstår inte vad dom får allt ifrån, rolig är dom iaf :D

Därefter vart det en tripp till Matfors och sedan blev det middag hos svärmor och hennes man. Det var trevligt och nu har jag fått sett Krilles pojkrum också ;)   

Nu är det dax för mer arbete, Lateeeer!

Av Erika - 16 februari 2008 20:04

Förläsk hemma hos mig sedan blir det härliga Avenyyyyy.

En blygsam förkrök är det dock, Jag, Krille, Nicklas och Sofia..men det är lika trevligt det ;) 

 

Jag, Krille och Nicklas: 

 

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards