Erikas Vardag

Alla inlägg under februari 2008

Av Erika - 15 februari 2008 21:49

Nyligen hemkommen ifrån en trevlig stund hos Nicklas. Bröderna Karlssons far är min idol numer.. i smyg :p


Nu är vi mättna och belåtna, vi har precis tryckt i oss 4 små rätter ifrån China Box och nu smuttar vi på ett glas rött.

Denna fredag kunde inte blivit bättre, helt perfekt.


På återseende!



Av Erika - 15 februari 2008 10:54

Fick precis ett mms ifrån min Svägerska. Matdags för Söta Elin, se så skrämmande söt hon är min älskade brorsdotter :)

Av Erika - 15 februari 2008 08:25

Fy satan vad kallt det är ute. Dum som jag är så drog jag på mig kjol och ett par tunna strumpbyxor i morse också..men jag kan ju inte bryta fredagstrenden. Fredag = Kjol.


Mysig kväll igår, god middag och biomys. Precis som det ska vara :)

Ikväll blir det först träning sedan tårtkalas? hos Krilles bror Nicklas.


Nej, det kanske är dax att ta sig i kragen och börja göra någon nytta. ¨

Tjarå!


Av Erika - 14 februari 2008 09:06

Alla Hjärtans dag..dagen som jag alltid avskytt.

Nu gör jag inte det längre eftersom jag träffat mitt hjärta som jag får dela denna dag med :)  Fick världens finaste örhängen av honom i morse också, Erkis favvoörhängen även, gissa om jag blev glad? :D


Gårdagen då? det var strömavbrott i området där jag bor från 15 till 22 ca..helt sanslöst. men vi fördrev tiden med att åka iväg och äta och sedan träna tillsammans istället så det gick ingen nöd på oss.


 Hoppas alla ni får en underbar dag idag!

Hugs!



Av Erika - 11 februari 2008 19:43

Nyss hemkommen från Waynes. Jag åt en underbart god Kalkon och Kesosallad och hade ett underbart trevligt sällskap. 

Emma är en stjärna, jag är så glad att jag har henne.


Av Erika - 11 februari 2008 12:22

Sitter på jobbet och räknar ner timmarna, jag ska nämligen få träffa min Emmis idag :)

Vi ska ta en mysfika på stan och bara vara. Det ska skrattas och surras massvis förstås.

Emmis, ja hon är bara så himla fantastisk hon.



Av Erika - 10 februari 2008 17:23

Det har varit en lugn och skön Söndag. Vi var iväg en sväng till Granlo och hälsade på moster + familj. Sedan var vi och kikade på innebandy.

Nu står Krille och kockar och jag har precis städat klart här i lägan. 

 

Allt är toppen.

Tjarå. 


Av Erika - 9 februari 2008 08:39

Fick gå hem ifrån jobbet igår, sjuk igen! Feber och halsont och jag är inte mycket bättre idag.


Nån gång inatt hade jag fått ett sms, ifrån en person som en gång betytt men som förstörde mer i mitt liv än gjorde något bra.

I många år levde jag som ett substitut..jag dög ibland när ingen annan fanns till hands just i det ögonblicket. Svag och blind som jag var då så gick jag på det gång på gång, trodde att denna gång så var det på riktigt. Så var det aldrig och så blev det aldrig heller.


Inatt snurrade jag nog runt i hans tankar eftersom han ansträngde sig att skriva ett sms som dock endast innehöll ett ord. Han chansade och ville se om jag fortfarande finns till hands.

Ta bort knappen var mer lockande för mig nu än svara knappen, så hade det inte varit för 2 år sedan.


Tack för att du fått mig att inse efter alla dessa år att jag är en så mycket starkare person än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Att jag är värd att behandlas med respekt och få den uppskattning varje individ behöver.

Du tillhör det förflutna! 


Jag är så fruktansvärt glad att jag fått träffa min Krille, ingen kan förstå hur han får mig att må. Aldrig förr har jag blivit behandlad så här bra.


Erkans Lördagmorgon:

ST, Snorpapper, Halstabletter, Chai-te, Lapen

Presentation


En Sundsvallstjej som bor i villa med min sambo Chrille och vår dotter Ebba som föddes i juli 2012. Följ med mig i min vardag här på bloggen och på instagram: erkis86.

kontakt: erikautterberg@gmail.com

                      

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards